Hellu!!

Hr inte skrivit på mer en än vecka för att, jag har ju varit i borlänge, sofie har varit här och vi har haft så himla kul så att jag inte hunnit skriva :D och så har jag varit hos mormor ( kom hem igår) och idag var jag hos lea.
Jag får väll helt engkelt börja skriva från i freddags borde det bli :P Vet inte ens vilken dag det är idag :P

Borlänge:
Där träffade jag Liv, Olle, Eva, farmor och Sofie :D och fick julklappar, dom från farmor var väldigt konstiga ett pussel som pappa hade när han var liten och några gamla anända kritor.
Jag lekte med Liv, men hon är ganska jobbig men rolig. Olle är så söt <3
På tisdagen åkt evi hem och fick ta med oss Sofie hem :D:D

Stockholm:
Det var skit kul på ny års afton, speciellt när Sofie och jag ringde till Danne :) och så pratade vi med hans fulla kompisar (han var också full) Dom bara snackade om massa saker :P Vill inte gå in på detaljer :P Sen kollade vi på alla fin afyverkerier :D
Vi åkt etill stan, men alla affärer var stängda så vi åkte tunnelbana lit evar  som helst, men steg int eav och så pratade vi med danne, sen åkte vi till fredrika och sov över där :D Nästa dag åkt evi till stan och shoppade jätte mycket, jag köpte en puma jacka, ett par skit snygga skor ;) två Bhar och en platt tång. Sofie köpte också lika dana skor som jag :) och så köpt ehon lit eandra saker :)  När vi kom hem tog vi massa kort på oss :) På lördagen kom Ulf och Jannika och hade med sig en jätte god paj :) På söndagen hämtade Ulf och Janika Sofie för hon skulle åka hem :( men hon sak komma på sport lovet :D Samma dag åkt ejag och min familj till lindköping.

Lind köping:
Då hälsade jag på mormor :D och fick femhundr akronor :D ( julklapps pengar) Sen åkte vi till en loppis, fan var stort det var alldså, dom hade värkligen allt, jag köpte två as fina skålar och två svan tavlor :) dom var jätte fina :) Sen spelade jag fia med fredrika och mormor, med 18 pjäser var :P Detär skit kull att köra fast fredrika vinner nästan alltid :) Sen åkte vi hem och det blev väsrsta snöstormen så man såg nästan ingenting.

Idag har jag varit med Lea och liv och spelat Sing star Och giutar hero Wold tour Det var jätte kul Lea hade Abba och 
90´s  Abba skivan var roligast, sen kollade vi på film och gosade med katterna ;) Mysigt!!
Sen tyckte liv att  det var så orettvist att vi slutade så tidigt alla dagar i veckan. Men så räknade vi ut hur många timmar i veckan som vi gick i skolan, Jag och lea gåår 40 timmar och liv 25 timmar, jag ba hallå det kan inte stämma!! Men det kan ju vara fel men leas pappa borde ju ha rätt, han räknade ju ut det. sen kollade jag på när liv och malte spelade något konstigt tv spel man skulle skjut asönder massa saker typ. 
sen så gick liv och jag hem till sammans hon hade skidor, så jag fick nästan springa :P 

               
gos med en söt häst :D     Liv <33                                Olle<33                            jag och Olle :D        Jag och Sofie<33

       
Sofie älskar dig <33          Pratar med Danne:D      Ego bild :P                 friserat marsvin <33




Kommentarer
Postat av: Ebba

Du va jätte fin med rakt hår:D

2009-01-08 @ 18:53:58
URL: http://ebbsa.blogg.se/
Postat av: Emma

Hellu, skriver från mobilen:d

2009-01-08 @ 21:38:26
Postat av: Anonym

Hellu, skriver från mobilen:d

2009-01-08 @ 21:40:20
Postat av: Sofie (kusin)

ååh vad kul det var Emma jag längtar så mkt tills sportlovet!! gud vad kul det ska bli! haha ja det var så kul och prata med Danne o dom när dom var fulla!!=D haha x)<33

man kan inte tro att han är 18 år!;O<3

jag älskar dej åxå Emma bärta kusin<333333

2009-01-08 @ 23:28:49
Postat av: Sofie(kusin)

ps vad snygg virvel blev med mina flätor!! =D hehe<3

2009-01-08 @ 23:30:42
Postat av: Emma

hehe hon blev jätte fin i flätor :P och jag längtar också till sportlovet så jävla mycket :) det ska bli så kul <33:D

2009-01-09 @ 14:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0