Skol start!!

Första skoldagen i år, både jobigt och kul, det började med engelska och vi har fått en ny lärare hon heter sara och värkar bra :) Vi pressenterade oss på engelska :( det gick inte bra för mig iaf. Efter det hade vi So och vi kollade på svts årskrönika, det var inte kul!
Vi skulle ha läxförhör men Kjell och Djolle pratade bara så vi slapp göra något ;) skönt, SEn hade vi svenska med sara, vi skulle skriva om stockholm, det tog lång tid för mig att komma på någotting men sen skrev jag lite iaf. Sen var det lunch och det var någon konstig lax som inte var god, sen var det någon konstig sås, blää! Så vi åt sallad och mackor :)
Vi hade jätte roligt och pratade om allt möjligt.
På matten så hade tydligen Marcus och Danne fått för sig att jag va ihop med någon som hette Dan och Micke, Dan finns inte ens och Micke och jag är bara kompisar. 
Sen vardet skit tråkigt på Non vi pratade bara om massa olika grundämne. 
När vi skulle gå hem så var det någon liten jävel som hade satt på brandlarmet, asså gud hur orkar man, men ingen brydde sig och gick hem. 


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0