Skolan börjar imorgon:'(

Usch,skolan börjar imorgon :( fast man får ju träffa alla kompisar igen :) och se hur mycket dom har förändrats :) (fast man har ju inte hunjit förändrats så mycket på bara tre veckor) Men det har varit ett kuligt lov och det har hänt mycket oväntande saker ;) 
Inte skrivit på några dagar men får berätta i korthet, igentligen har det inte hänt så mycket men endå. Jag har sovit över hos fredrika, vi hade jätte roligt, åktetill henne typ halv nio, mamma ba men klarar du verkligen att åka t-bana aldeles själv till s:t  eriksplan, jag ba men ja, det är inte långt och kl är bara halv nio.
Mamma fyllde ju typ 53 år den 11 så vi firade henne :) Ulf och jannika kom och vi åt tårta ochs ådär, sen plattade jag janikkas hår det blev faktiskt ganska bra men jag tycker hon är finare i lockigt :)
På kvällen kom Jenny och åt middag med oss, fredrika och hon hade tränat innan :) Ska träffa henne på fredag igen :)
Jag red ju också skit kul fick finaste Robin :) <3 Det gick jätte bra utom i galloppen för vi var påvolterna och då var det en som hade silver och han skrittade hela tiden och stoppade upp allt och inte nog med det, ,madonna, pralin och emil var också med och gissa hur det gick, jo pralin och madonna blev sura på varandra och emil och robin blev sura på varandra. men lite galopp fick jag fram iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0