Suck!

inte skrivit på ett tag för i skolan händer det inte mycket utöver det vanliga och jag har gjort så himla mycket hela helgen aldeles slut. 
börjar från i ferdags eftermidag, då kom Fredrika och Jenny :D Vi lagade middag, kyckling wok med ris och coscos. Det blev jätte gott :D Sen åkye vi t-bana hem t. fredrika, jenny åkte hem till sig. Fredrika  och jag såg på let´s dance, somtur var åkte inte kitty eller nicke ut, dom jg hejar på :) Det var Linda som åkte ut.
Sen sov jag över hos fredrika och nästa dag åkte vi till Ulf och Janika :D Vi körde simgstar och Buzz :D dom har köpt abba skivan :D  Så vi sjöng jätte mycket :) Jag vann hela tiden. På Buzz vann jag två gånger när jag var El Hefe XD När jag var Over lord och nörden så  förlorade jag nästan först.
Vi hade jätte kul och prtade en massa.
vi nio åkte mamma, pappaoch jag hem, jag somnade nästan direkt närjag kom hem.
Idag red jag :D fick maxima det gick bra, hon var bara lite het i galoppen, men det gick bra, sen åkte jag hem och så åkte jag och fredrika till jaquline, hon bor äna borta i nockeby, det tog tid att åka,hon hade en jätte söt katt :) en burma som bara var fem månader, han heter igge :) han var jätte lekfull, sen åkte vi tre till hötorget och gick runt lite och kollade i affärer men köpte inget. Ingen av oss hade pengar.
Nu är jag så jävla trött så jag vill bara sova, ska nog göra det snart.

Imorgon börjar skolan :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0