Tack Matilda!!<3<3<3

Tack Matilda, för att du hjälpte mig med att fixa min blogg. Den blev så fin :D <3

Har inte skrivit på ett tag fast det hänt saker jag vet :( förlåt, men här kommer en smman fattning.

i lördags så följde jag med Lea till stallet för att Christin skulle tävla på Armani :D När vi kom till stallet så träffade vi Elin däroch hjälpte henne med Norton . han hade precis kommit in från hagen så han var ganska blöt men söt ( det rimmade :P) Det tog ganska lång tid innan första starten så vi gick runt lite i stalelt och hälsade på alla Lea kände.
Sen så började förtsa starten, privat hästarna började (det varbara två stycken) den första var jätte fin och gjorde en annan bana än alla andra, men vi fick applodera försiktikt så han inte blev rädd han var väldigt känslig. Vi såg på nåra ekipage men sen gick vi in till stallet. Det var lång tid kvar tills Christin skulle starta. Så vi gick runt i stallet lite. jag tyckte det var jätte konstigt att Christin inte var något nervös alls. Sen skulle hon äntligen starta, jag tyckte det såg jättebra ut :D och Armani var jätte fin :D Sen kollade vi på Elin också och det gick bra för henne med, men hon red fel en gång, men det var bra endå tycker jag iaf. Sen kom Leas mamma och hämtade oss och så åkte jag hem :) skönt att komma hem jag var jätte trött.
I söndags så red jag ju och jag fick Monte :D:D<3<3 Love him<3<3 Jag var jätteglad, och lektionen gick hur bra som helst den bästa på länge ´faktiskt, men det ända var att galoppen gick inte så bra för Mike var så seg, men när Monte väl fattade galopp så gick det jätte bra, han har underbar galopp<33
I  måndags så var det tråkig skola men efter skolan skulle Lea och jag gå en provapå gång på teater, när vi kom dit så var det inte någon där och vi kom dit typ 20 i och det skulle börja kvart i, men typ 16 i kom alla och vi böjade, det värkade rätt okej och vi helsade på dom tre som hade kommit, två killar och en tjej, sen kom det två killar till och ennu lite senare två killar till, och alla var väldigt flummiga. Teatern vi skulle träna på handlar om något ålderdomshem två ärpersonal och resten gamlingar så händer det massa saker. Men ingen var seriös, det var ganska kul, men jag vet inte om vi ska fortsätta, för gruppen är väldigt konstig, men vi får se, alla är lika gamla som vi eller ett år yngre, men det märks inte, dom är väldigt omogna. och så var det två timmar med man hade sprängade huvudvärk när man kom ut ur lokalen, men lokalen var fin.
I Tisdags hände det inte så mycket tråkig skola och matte prov :'( det gick nog ganska bra hoppas jag, men orkade inte göra det hel hjärtat var så himla trött så kollade jag mest på tv och gosade med djuren och så gjorde jag typ 120 sittaps

Idag så var det tråkig skola men musiken var kul, men spec inte bengelskan, haha rouqe blev skit sur på matilda och mig för vi pratde för mycket och skrattade, efter skolan var jag med Matilda vi hade skit kul och skrattade hela tiden och hon fixade min blogg, jag är så glad. Sen råkade Matilda hälla ut halva paketet med choklad pulver :P gud vad jag skrattade spec när hon skulle sopa upp det och så skvätte det på hennes fot :P förlåt Matilda men lite kul var det iaf. kanske inte låter så kul men irl skulle det vara kul. Sen har jag tränat på engelska glosorna, hoppas vi inte ska ha förhör imorgon.


Jusste Christin kom fema och fick en rosett :D Grattis Christin!!


Kommentarer
Postat av: matilda

haha, det va rätt kul:P



va!?? gjorde du 120 situps! gud, jag kan bara till 20, haha:P

2009-01-28 @ 21:04:46
Postat av: matilda

vad bra att du gillade designen;P

jag har ingen photoshop på den datorn hos mamma, men det blev bra:P

2009-01-28 @ 21:06:46
Postat av: Anonym

Jag ser ingen ny design.... Kanske kommer sen?





2009-01-29 @ 17:42:27
Postat av: Mirre

Nu ser jag den!! Snyggt! =)

2009-01-29 @ 17:43:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0