Borta!

Vad dum jag är som inte lägger in nåra bilder på mina outfits, men nu krånglar pappas kamera me, så det blir nog inga bilder på ett tag, ska leta igenom hela stugan och lägenheten för att se om min kamera ligger där, m jag inte hittar den, blir jag super ledsen, alla bilder och filmernär jag och sofie har skit kul och är på grönan m.m m.m. :'( Jag är  skit rädd att nån hr tagit den, när vi var och badade, men jag kommer bli skit glad om jag hittar den.

När vi ändå pratar om försvunna grejer, så har min katt Tulsa varit orta i över två veckor utan att nån har sett lr hört henne :'( Men tänker ju det värsta, men jag hoppas för gudsskull att det inte är så som jag tror:

Att hon blivit på körd!
Nåt djur som jagat bort henne så hon inte vågar komma hem igen!
Eller nåt liknande!



Här är Tulsa <33 Tänk att en såå söt katt kan försvinna :'(

Men vi hittar henne nog, ska sätta upp lappar och så om hon inte kommer tillbaka om typ 3 dagar

Bye! Hör av dig på bloggen om du ser henne, då är du jätte snäll <33

Kommentarer
Postat av: Ebba

Sötaste Tulsa<3333

2009-07-29 @ 19:46:55
URL: http://ebbsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0