Cykla till Farsta

Javisst idag har man varit i Farsta, men blev tvingad att Cykla dit :S Jobbigt, men ändå skönt.

Jag vann ju ett present kort i Farsta på Midsommarafton, som jag använde idag. Jag kollad i massa affärer, men handlade ett Ljust orange linne med ett axelband, ett vitt och gult randigt linne, en typ tunnika men somen t-shirt endå med vargmotiv och en grå tjocktröja med texten "Never Look Back". Jätte fina saker :) Ett linne och tjocktröjan fick jag av mamma, Tack så jätte mkt :D Sen köpte mamma lite saker oxå ;P

Sen Köpte vi hö, spån och mat till Marsvinen, och så cyklade vi till Hökarängsbadet och badade, skönt att få svalka av sig, men det va inge fint bad :/ Men ganska varmt i vattnet :)

Asså gud, måste värkligen få tag i en kamera så jag kan fota, min blogg blir såå tråkig utan bilder :/ och då kan ni ju få se va djag har handlat och så :)

Bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0