En Vecka i Norrland

Det var faktiskt väldigt kul och skönt, man fick liksom ett lugn inom sig :) det är svårt att förklara känslan ;P

Det blev tre sköna dagar på fjället, det var faktiskt väldigt soligt och de var man inte berädd på så jag blev aldeles solbränd.Hästen vi fick heter Hekla, skit söt och jätte snäll <3
 Man fick gå väldigt mkt men det var bara skönt :)
Rekomenderas värkligen, om man bara vill ta det lugnt i nåra dar :)

Sen var vi två dagar i Östersund, jag shoppade ganska mkt, mest på BIkbok :) Bästa affären <3 Bilder kommer snart på kläderna :)

Tre häst bilder:

Andra dagen så skulle ju Hekla inte bära nåt så jag passade på att irda lite ;P Det var fett kul.
Hihi, första gången jag red i grimma och grimskaft, barbacka, utan hjälm ;)


Vandring


Puss på lilla Hästen <3

Andra bilder:


Jag när vi väntar på maten första kvällen i Östersund


Där vi bodde i Jorm, med fina fjäll i bakrunden


Jag sätter på mig mina nya Jeans fråån Bikbok :) Sista dan i Östersund

Jag vet, skrev inte så detaljerat, men jag pallade inte, är så trött nu, har stått i Ringen hela dan!

Bye, sticker till stugan nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0