Film tips!

Förlåt att jag har haft dålig update, men det har ändåinte hänt så mkt ;P

Men nu måste jag berätta om en skit bra film, det är faktiskt en av dom bästa jag sätt!

Den heter D.E.B.S. Så sjukt bra, det är en blanding av Action, Komedi och lite Romantik.


Det handlar om dom här fyra spionerna, som går på en spion skola och kallar sig D.E.B.S. Deet handlar mest om den blonda tjejen Amy. Dom fyra ska leta reda på en storskurk som har förökt sänka Australien 3 gånger, hon heter Lucy, tror jag ;)

Den är så himla spännade och det händer massa skumma saker som man inte alls hade trott, men det är ju det hela filmen går ut på ;P Det ända som är lite dåligt, det r att när man kommit in i filmen så är den lite förutsägbar, men det gör inte så mkt i den här filmen för den är så jävla bra, du måste se den!
Ni missar nåt stort om du inte ser den!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0