Grönan!

I Onsdas var jag på Grönan med Wera och två av hennes kopisar Emma och Issa, vi hade så kul :D<3333

Vi åkte Jetline typ 1000 gånger ;P hihi
ofc Insane, så jävla kul :D Man var bara rädd när man precis hade satt sig, sen var man inte rädd längre, det var bara kul :D Wera och jag åkte den blåa ;P

Sen var vi även inne i Spökhuset :S Hihi, fast det var inte så läskigt trodde det skulle vara läskigare ;)

Emma och Issa var tvungna att åka hem tidigare :(  Men Wera och jag åkte hem vid 8 typ :)
Jag åkte hem till Freddan och sov där, vi hade mysigt på kvällen :)

Igår hände det väll inte så mkt, slppade mest och fixade lite saker bara ;P
Idag ska jag väll åka ut till stugan om det blir sol ska jag sola lite, det var länge sen faktikt ;P

Bye!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0