Hatar!!

Jag hatar värkligen internet som hackar och skickar "Error raport" hela tiden :@ Åhh blir så himla arg!!

Just nu är mitt internet så, speciellt på vissa sidor som Bloggkoll och Facebook, men som tur inte blogg.se :) Så jag kan skriva här, iallafall ett tag.

Men för att byta samtals ämne, Visst är det skönt att det blivit skönt väder igen :) Det är jag Super glad för!
Så nu ska jag nog sticka till flaten el. stugan så att jag får sola mkt, måste värkligen sola mina ben, dom är nästan helt vita :O Jobbigt! Ska kanske ta ett dopp oxå :)

Måste gosa med djuren, känns som jag inte träffat dom på a länge ju :o Dom är alltid ute på äventyr, så det blir nog bra att jag sticker till stugan efter en dusch här hemma :)

Hare gott i det ffina vädret :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0