Hej igen

Ni kanske har märkt att jag börjat kalla Fredrika för Freddan :) Haha och hon vill det oxå, el hur? haha

Det började med att min Farmor har kallat Fredrika för Freddan( farmor har alltid konstiga namn på personer) typ hela hennes liv, men då tyckte hon inte om det. Men så började Sofie säja det när hon varhär och då var den vanligaste frasen " Det va nå nytt Freddan Freddan det va nå nytt" haha, det hördes hela tiden. Då vande sig Freddan vid det så nu vill hon bli kallad Freddan. Hehe!



Här sitter Freddan och Mormor ( Mormor kallar inte Frddan för Freddan, men hon kanske börjar ;P)och spelar fia på sitt förnuliga sätt, med typ 20 pjäser var, det tar flera timmar, haha, Hur orkar dom?? Jag pallar minst en timme om jag är med X)

Men nu ska ja duscha bye igen, haha

Kommentarer
Postat av: Blöjpappa

Hur går det med gosorna. Jag längtar efter dig och dina marsvin och dina katter och dina råttor mm. Vi se på fredag.

2009-07-12 @ 21:24:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0