Hejsan :)

Nu hänger jag hos Freddan :)
Vi dricker te och kollar på Michel Jacksons liv ;P Hihi ganska bra faktiskt :)

Igår och idag var Sofie, Jag och mamma på Jasuragin på Hasseludden, det är som ett spa, jätte mysigt, rekomendrar jag värkligen :D
Badet är jätte mysigt med varma källor, men det är lite jobbigt, föröverallt måste man vara tyst och lugn och det var lite svårt för både Sofie och mig ;P
och så har man som en badrock med japanska tecken på som man går runt i,  känns lite töntigt men alla har ju det så man smälter in ;P

Till middag var det buffé bara japansk mat, super gott, såklart fanns det Sushi :D Mums!

Sen händer det inte så mkt mer, bara att Sofie och jag badade typ hela tiden :) As Najs :D

Men nu är reklamen slut och så ska vi snart åka hem.

Imorrn åker Sofie hem :'(<3333

BYe

Kommentarer
Postat av: Fanny

jag har precis varit på spat på hasseludden :) jätte mysigt<3

2009-07-25 @ 17:31:44
URL: http://danca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0