This Is Me

Jag gillar:
Sol
Kompisar <3
Djur
Sommar

Svara ärligt:
Tycker du om godis - Ofc
Är du nöjd med ditt förnamn - jaa (men inte efternamnet)
Känner du dina grannar - Nåra
Gillar du skolan - Nej, vem gör det?
Sporter/aktiviteter har du gått på - Fotboll, Simhopp, Friidrot, Teater, Dans, Circus, Ridning, Trolleri, Piano och Softboll
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Det beror på, men as många gånger blire ;P

Dagens:

Låt - Your Call
Kläder - Linne, Shorts
Skor- Mina vita
Mat -
Köp -
Göra sen - Titta på tv
Pinsammaste -

Om mig:
Hårfärg - Blondin, Ofc X)
Ögonfärg- Mörk Blå
Skostorlek- 39
Längd: 165, typ länge sen jag mätte mig

Brukar du :
Sminka dej-  Jorå
Platta håret-  Japp varje dag
Locka håret- Ibland
Föna håret-  Det gör jag annars tar det tyo 3 timmar för mitt hår att torka!
Ha uppsatt hår- Ibland
Utsläppt hår- Oftast
Äta godis/ snacks- Japp
Läsa mkt- Nej inte så mkt läsning inte, men ibland så
Ha bikini eller baddräkt- Bikini Ofc

Bye :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0