Halloj!!

Nu är jag hemma igen, asså gud måste värkligen skaffa mobilt bredband till stugan, måste tjata as mkt på pappa eller nån som fixar det! Det är så jobbigt att jag msåte åka hem hela tiden :/ 
Men nu blir ni uppdaterade från ifredas och framåt

Glad missommar på er alla i efterskott, hihu ;P

Fredag: På förmiddan hjälpte jag pappa att klippa häcken :/ Inte det kuligaste som finns, men när vi lämnade alla kvistar så fick jag åka skottkärra tibax ;P
Sen vid två var det ju dans kring midosmmarstången, men jag pallade inte danska satt i gräset och sola istället ;P Skönt!
På kvällen kom Fredrika, Jonn, Ulf, Jaanika, Anders och Alie till stugan och vi hade mysigt och åt middag i regnet alla hade avr sitt praply ;P Vårata partytält blåste sönder förra sommarn :/
Men det var iaf skit mysigt :) och vi hade kul och pratde om massa saker ;P

Sen gick vi upp till festplatsen och tog lotter och så, asså gud jag blev såååå himla arg, jag tog säkert dubbelt så många lotter som Fredrika men hon vann hela tiden :@ och jag vann ingenting!!!!!

Senare på kvällen runt 11 halv 12 så var det tydligen ingen som ville stå vid Burkgrejjen( man ska kasta tre bollar på tio burkar som står i en pyramid)  så det fick jag göra, först så suckade jag och trode bara det skulle bli as tråkigt, men det var faktiskt ganska kul ;P Hihu, kolla på alla fulla människor som tror att dom är bäst och missar helt och hållet X) haha,  men vissa var faktiskt bra ;P
Vid typ halv ett så var det ingen som ville kasta mer så då sa jag åt mamma att jag gick hem ;P och så gick jag till stugan och satte mig vid tvn fast det var ändå inge kul på tv, men jag kollade endå ;P

Om man sammarfattar Midsomaraftonen så var den riktikgt skoj  :)

I lördas gjorde jag ingenting vettigt satt mest ute och gjorde ingenting eller så var jag inne och kolla på nåt konstigt tv program ;P
På kvällen såg jag Rocky 3 och 4 somtydligen var på tv, kan ju inte säga att det var dom bästa filmerna man sätt, men endå ska se på 5an i kväll, haha ;P Så lite bra var den nog.
och sen när filmerna var slut kunde jag bara inte sova så jag läste( läser "om jag kunde drömma" första twilight boken) jätte länge säkert till klockan fyra eller nåt, så nu har jag nästan läst klart boken :/ :) både glad och lessen för det, vill ju gärna börja på nästa bok "När jag hör din röst" men den här boken är så himla bra så jag vill inte att den ska ta slut.

Idag har jag bara läst ännu mer i boken och cyklat hem och suttit vid datan ;P hihi

Men nu har jag en sista grej vill gärna att så många som möjligt svarar, behöver värkligen hjälp!!!


Kan man vara kär i någon man bara träffat en gång??? (och man vet ingenting om honom!)

Om ni svarar så är ni jätte snälla <333333

Bye, ska duscha nu

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man kan ju vara "kär" i ett utseende eller "kär" i nån person på film, bild. Men du är inte kär på RIKTIGT om du inte känner personen.

Men du kan ju attraheras till en viss person utan att känna den.

2009-06-23 @ 17:17:02
Postat av: Anonym

Hoppas du förstog vad jag menade ;)

Liksom du kan vara kär i ett utseende men du är inte kär i personen eftersom du inte känner den.



:)<3

2009-06-23 @ 17:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0