Hejhej

Jag har precis slutat skolan :) Skönt att det va en kort dag, men jobbiga lektioner och jag var inte på så roligt humör idag X) Bråkade med Rouqe nästan hela B-eng lektionen ;P Hehe, men det dumma var att Matilda fick skäll och inte jag, då blev jag bara mer arg! Han var fett taskig idag, men nu hakar vi inte upp oss på det ;P

Nu sitter jag och äter lasgne, lyssanr på  musik och chattar  med massa kuliga presoner :) Ska nog bli en slapp dag idag ;) eller så kanske jag sk agöra nåt sen, kanske ska städa lite i mitt rum :/ Tråkigt men det måste göras

Bye så länge ;P

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Tack tack söt :)



Kram!

2009-06-03 @ 12:15:25
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0