Hejhej

Förlåt att jag inte skrev i Fredas och i Lördas :/
Men i Fredas det vanlig skoldag och det händ einte så mkt speciellt.
Sen så var jag med Wera i stan och vi hade as kul och jag köpte avslutnings klänning, skor m.m (bilder kommer imorrn eller så) och så köpte jag första Twilight boken "Om jag kunde drömma" :D<33 Jag har läst den hela helgen så fort jag fått tid :) Hehe, var därför jag inte skrev i Fredas, jag var så inne i boken :)

I Lördas åkte jag till Ulf och Jaanika :) Jag ska vara hos dom tills på Söndag, för mamma skulle cykla halvvättern ;P
Men vi hade skit kul och gjorde massa saker :) Vi spelade bla singstar i två timmar (!) hehe blev aldeles hes ;P 
Sen gjorde vi massa mer saker på söndan, och så kom Ulf och Jaanikas kompis och vi satt och pratade och hade gasnka kul, sen kom hans dotter och så. 

En ganska rolig sak var att dom frågade " Ska du börja nian eller första ring?" Jag ba Shit så gammal ser jag väll inte ut att vara eller? Dom blev jätte chokade att jag bara gick i sjuan.

Sen på kvällen var jag tvungen att åka hem då, sk aju till skolan imorrn, tänk att det bara är en ända vecka kvar, det är helt otroligt  :) Men det är skönt att det snart är sommmarlov :D<3

Bye nu sk jag sova, hehe ;P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0