Om igår :)

Igår så gick först jag och mamma till hennes kompis, och köpte en jeans klänning :) Jätte fin!

Sen åkte Mamma, Pappa, Fredrika, Jonn och jag och handlade massa saker på Maxi.Vi åt middag nånstans i nån liten ort nånstan kommer inte ihåg vad det hette, men det var iaf super god PizzA DÄR :) Mumsigt :)
 
Sen lämmande vi av alla saker hemma
och så åkte Fredrika, Jonn och jag till Macdonald's och käka glass :) Mums!
Vi åkte även förbi hos Fredrika för Jenny hade lämmnat en Kavaj där som hon trodde passade mig, men inte henne.
Tack Jenny Den var jätte fin <33333 :D

Sen hände det inte så mkt mer, bara att jag kom hem vid typ elva, hehe och var jätte trött.

Idag har det inte hänt så mkt vakande för inte så länge sen typ en timma sen. Jag har läst, varit inne på datan och så :)

Här kommer bilder:

Jeans Klänning :)


Super fin Kavaj :D Tack tacktack Jenny :D <33333333

Bye



Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Åh tack! :)

2009-06-15 @ 17:44:02
URL: http://kandeedrawings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0