Sommarlov imorrn :D:D I Like It!!!

Idag började vi 9 skönt, vi skulle igentligen åka till flaten men vi gjorde inte det för det regnade och var kallt, så vi kollad epå film istället, Bröllopsduellen, faktiskt riktigt rolig. När den var slut gick vi typ ner och åt Lunch, vid halv ett samlades vi i klassrummet och Kjell och Djole pratade om att vi var en bra klass och så.
Efter skolan var Jag och Lea hos mig och vi lockade håret, vi skulle bara prova och se hur vi såg ut ;P Hehe, var lite ovant men det blev ganska snyggt, ska nog ha det imorrn på Skolavslutingen, iallafall lite :)
Det kommer bli så kul imorrn, längtar värkligen!

Bye bye ses imorrn (om jag inte kommer på nåt mer att skriva om ;P)

Kommentarer
Postat av: M o l l y m u s

Kolla gärna in min blogg och läs inlägg 222 och skriv vad du tycker!

Ha en bra kväll :)

2009-06-11 @ 22:56:28
URL: http://mollymus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0