Tjena!

Just nu sitter jag hos Ulf och Jaanika med Sofie, dom tre kör buzz och jag kollar på datan, jag är dålig på det idag ;P
och käkar vitläks bröd X) Mums!
Kommer få äcklig andedräkt, men det är såå gott :)

I natt sov jag och Sofie hos Fredrika, och så träffade vi Jenny på stan och fikade med henne, sen åkte vi hit :)

Igår var Sofie och jag på Grönan :D Fy fan va najs :D I love it, vi hade as kul och vi åkte massa saker, och det var inga köer :) Skit bra! Men började må illa efter att ha åkt Jetline två gånger direkt eftervarandra så det jag kunde inte åka nåt mer, så det blev inge Insane :''( Buhu, jag skulle ha spytt om jag åkt den, sjukt vad pinsamt :S

Men jag vann en rosa hatt på Slangbellan ;) hihi najs


Bilder kommer snart, lovar!

Bye, ska köra lite mer Buzz nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0