Coca Cola Power ;)

När arsten var slut gick jag ju tilbax till skolan. Jag gick direkt til Bild-salen och jag behövde inte vänta länge tills alla kom ;) Skönt då slapp man va själv :) Vi började snart där efter och jag hade ju med mig coca cola flaska idag så jag kunde börja :) Jag satte på alla delar och tillochmed streckkod ;P haha ;)
Sen började jag med Affischen och den blev bra, men jag blev inte helt klar men den blev as cool ;)
Min "smak" e ju Coca Cola Power ;) As cool ;) haha

Sen var det utväcklings samtal :S Men det gick bra :) Vi satt och pratade i typ 40 min, as jobbigt och så skulle mamma komma med komentarer hela tiden.

Sen har det inte hänt så mkt mer roligt som man kan skriva om,
Hej så länge


Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-03-30 @ 21:39:15
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0