Farsta me Lea :D<3

Idag var åkte vi til sthlm unerversitet, det va tyå levande fråge lådan. Haha det värkar inte så kul men man fatta typ ingenting när forskarna svarade på frågorna. Och innan så blev vi attakerade av en isbjörn och en pingvin, det va ju utklädda människor. När det va slut så gick vi och åtvår matsäck och prata. När vi gjort det så åkte vi hem, när vi kommit hem så följde jag me lea hem för vi skulle åka till farsta, när vi var hemma hos henne så gosade jag med hennes katter och hon gick run toch letade efter massa saker. Sen åkte vi, vi hade skit kul fast jag köpte inget, men lea köpte tre böcker. Sen åt vi paj och drack cola på macdonald´s. Vi gick in i typ alla affärer som fanns där :P Det va iaf kul :D Sen åkte vi hem och jag höll på att somna på bussen, jag va så himla trött ;P

Det e väll inte så mycket mer att skriva om, så hejdå så länge ska nog gör lite so nu!!! Tråkigt, usch hata romarriket!!!!

Här kommer lite bilder på mig och Sofie :D saknar det så mycket <333





Vi hade så jävla kul saknar det så men det blir nog minst lika roligt på påsk lovet hppas jag <3333:D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0