Frisk nu ;)

Javisst nu e jag frisk, fast inte helt egentiligen men jag e piggare och känner mig frisk, jag går till skolan imorrn, då får jag äntligen ha lite kul, hoppas jag inte har missat så mkt :/ Men det går nog bra ;)Det går som det går :)

Vid tre åkte jag med Jonn och Fredrika till Länna, haha vi gick in på Rusta för vi skulle köpaa tvätt medel till mamma, hon hann tydligen inte handla själv.
Sen åkte vi till Willys och köpte var sin cola och en var sin glass (fast Jonn köpte ingen glass)
Vi hade iaf as kul, för vi har humor som bara Fredrika, Jonn och jag har XD haha
När vi åkte hem så bråkade Jonn och jag om vem skulle åka fram, haha Jonn vann :@ Jag blev lite sur men det gick över efter ett tag ;)

Hej så länge, ni som går i min klass så ses vi imorrn, men alla andra så ses vi väll nån gång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0