Ganska kul dag

Idag så var det månda igen då och vi fick reda på vad vi fått på elevens val dagen som e imorgon, och gissa vad jag fick då, jo JUDO!:D Ensam tjej, men det gör inget det blir säkert kul en då. Bara killar hela dan XD
På gympan idag så hade vi innerbandy det va kul :D fast jag va helt galen och bara jagade bollen hela tiden ;P Men det va kul iaf. Sen hade vi so och vi prtade mest men jag gjorde endå gansk amycket.
Lunchen va best och vi hade skit kul vi satt och prta och så om masssa saker :D Det kommer bli spec kul på freda lr hur??
Sen va det bild och vi skulle göraen ny etikett till en cocacola flaska och med nu smak :P haha ganska kul fast min e inge bra christins e bäst och roligast vad jag vet :P När vi skulle gå hem (christin, lea och jag) Så gick jag värsta om vägen bara för att prata med dom :)

Men nu sitter jag och chattar samtidigt som jag gör so hatar romarriket:@ Fast vissa saker måste man ju göra endå :( det e dåligt :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0