Glad jag e!

idag åkte jag och pappa till farsta, vi kollade på en kamera och han va så snäll så han köpt eden åt mig :D<3 Jag blev jätte glad :D Sen gick vi in på stadium och jag visade den lila adidas tröjan med rosa ränder och då fick jag den me :D asså gud va glad jag e! Sen gick vi till Ulf och Jannika och dom har kommit jätte långt på sitt hus :) på bara två veckor, det va bara köket kvar. Vi var där i nån timme lr så. Sen gick vi till bussen och vi kom precis i tid ;) missa den nästan.
När jag va hemma så gjorde jag min tårta marrängbotten,grädde,sylt,banan och kiwi :D mums! Sen kom Ulf och Jaanika och vi åt tårta och snacka. Jag visade kameran och datan :D Sen gick dom hem :(
Snart ska jag se på melodifestivalen :D det kommer bli kul men jag hejar inte på nån skärskild. Men jag tror måns, angnes lr emd vinner, men stor favoriten är carolin och hon som sjunger opera. Men shit jag dör om Caroline vinner, snälla snälla e inte en bra låt. Men hon har coola stövlar ;) skulle vilja ha dom ;)

Bild på min kamera:

den e såååå fin och bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0