God Morgon:D

Glöm inte bort att dra fram klockan en timme så egentligen är klockan fem i halv 7. Fast det tänker man inte på så mkt, iaf inte jag :)
Men nu måst ejag gå och gör aiordning mig måste ju åk aiväg och rida ;) Det kommer bli as kul :D
Sen efter det ska kanske Bwtsy, Ale, Wera och jag göra nåt ;D Det kommer också bli as kul ;)

Vet ni igår under Earth Huor så hade min familj jätte mysigt :) Vi tände massa ljus och satt och pratade och spelade spel :) Vi hade skit roligt
Men jag är besviken på iaf Skarpnäck för nästan ingen släckte nånting och vissa fudkade as mkt :/  
Om man ska ha släckt så sk aman ju inte typ ha tänt i ett rum och släckt nånannan stans. 

men nu msåte jag gå, Hejdå så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0