God Morron!:D

Idag ska jag bara vila tror jag men nu ska jag skriva om vad som hände på festen :D Det va as kul :D:D

Men först så gick jag runt och vänta på att alla skulle komma och så.
Först kom Ebba, Malin och Fanny på utsatt tid, faktiskt 18.30 prick tror jag ;) Sen lite senare efter typ en minut kom Wera. Vi stog i mitt rum och pratade as myckeoch skrattade, sen ringde Matilda och undra portkoden och lite senare kom hon oxå. Fanny berättade om vad som hänt i Malins trapphus ;P haha XD
Sen väntade vi tills 10 i sju typ då kom lea och Christin :P As sena ju. Men det gör inget.
Sen satte vi oss och åt, pratade och skrattade åt allt möjligt, vi hade as kul! :D:D:D:D När vi ätit färdigt så öppnade jag paketen jag fått :)
Här är paketlistan ;P
Av Christin fick jag ett silver hals band med ett hjärta på :D as fint! Tack!!
Av Lea fick jag en bok :D som jag börjat läsa ur, den e ju skit bra! Tack!!
Av Matilda fick jag ett silver hals band med blåa blad och blommor på :D Skit fint! Tack!! Hade på mig det hela kvällen
Av Wera fick jag ett kort det stog att vi ska gå på bio tsm :D det kommer bli as kul! Tack!!
Av Malin fick jag ett par as fina örhängen med vita hjärta på och bruna pärlor :D As fina! Tack!!
Av Fanny fick jag ett par örhängen med vita blommor på :D As fina! Tack!!
Av Ebba fick jag ett par hästskoörhängen med en vit sten i mitten :D Dom va me fina! Tack!

Jag e skit glad för alla presenter!!! :D:D
Sen skulle tydligen Ebba gå hem för hennes mamma hade sakt det :( Dumma Ebbas mamma :@ Nu missar Ebba filmen ju.
Sen gick vi upp och kollade på film :D Fast först funka typ inte dvd:n Så jag använde pappas dator, då gick det bra :D
Filmen hette The Signal, och den va lite skum, men inte spec läskig men lite läskig va aden på vissa ställen, typ alla skrek 3 gånger lr nåt. Men Wera tyckte inte alls den va läskig så hon blev inte ett dugg rädd.
Men typ mitt i filmen så skulle Fanny och Malin gå hem :(
Precis innan filmen va slut skulle Lea och Christin gå hem :(, fast Christin va envis och stannade kvar tills den va slut ;)
Sen va det bara Wera, Matilda och jag kvar, vi satt och pratde och åt av resterna som var kvar av maten ;P haha
Men typ halv elva gick Wera hem :( Så Matilda och jag satte oss vid datorn :) och chattade me Christin och kollade runt lite bara. Christin va skit arg att hon inte fått stanna längre och det förstår jag. Det skulle jag också bli.
Sen va helt plötsligt klockan tolv och pappa kommer hem. Matilda ringer hem och hon går :( Sen går jag och lägger mig det va en as kul fest :D Drömde faktiskt om den inatt ;)

Hejdå från mig,m men skriver nog ikväll igen :)

Här kommer lite bilder:


                Haha XD Så här glad e man på min fest XDXD

 Fanta                         Wera                    Christin

 Matilda                                  Ebba och Jag                Malin och Jag
                                                   Som e glada                väldigt uttråkade XD

Kommentarer
Postat av: Ebba

ja, det var så synd att jag inte fick stanna :'( det hade varit såå kul. Men den stunden jag var med hade vi jätte kul :D

2009-03-21 @ 13:43:56
URL: http://ebbsa.blogg.se/
Postat av: Fanny

ja, det var jätte kul! :)

2009-03-21 @ 16:35:52
URL: http://danca.blogg.se/
Postat av: wiw

Kulkul!:D

2009-04-28 @ 19:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0