Hej Hej

Slutade tolv idag ;) Skönt!!!!
Det hände inte så mkt kul iskolan och Christin var sjuk idag me :( Så jag hade ingen att prata med på lektionerna och jag gjorde inte så mkt heller ;) haha om man har tråkigt så får man ju inte så mkt gjort, men endå.

När vi precis hade slutat så ringde Wera :D Och vi pratade i typ en halv timm elr når ;) Det va kul och så sa jag typ hej till alla hennes kompisar ;) haha

Men sen ska jag väll inte göra så mkt ska nog bara städa marsvinsburen elr nåt ;) och duscha

Hejså länge

( gud vilket tråk-inlägg)

Kommentarer
Postat av: Kan Dee Drawings

Ååh vad roligt att du älskar min blogg! Massor med kramar till dig!

2009-03-31 @ 16:46:32
URL: http://kandeedrawings.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0