Hej

Förut idag så städade pappa och jag lite i klädkammaren (För nu e han tydligen frisk)
Och då hitta vi en super cool grej, det e en sån hära sak man har i vatten och så blir det dimma ;) den e as cool kolla:


Sen ringde Wera som blev utslängd av sin brosa för hans tjej skulle komma, så hon ringde och beklaga sig, så tack och lov så kom hon så jag slapp städa mer ;) haha
Vi gick ett varv runt Skarpnäck :) Hon har ju typ aldrig varit i skarpnäck så hon ba oj vart e vi nu nånstans hel atiden XP
Men vi hade skit kul, vi pratade och Skarattade hela tiden ;) haha
Sen lånade hon min kamera och ho lekte lite med den XP Hon tog skit många konstiga bilder XD mest på mig X)
Fast vissa blev ju bra som den här ;)



Och vissa blev helt misslyckade ;)



Haha men vi hade iaf skit kul :D Vi ses ju imorrn me ;) haha

Men nu ska jag gå och göra nåt vet inte vad ;P Nån som har en bra idé? X)


Kommentarer
Postat av: Fii

hejsan.. detta vill du inte missa :) När man som medlem på denna sida samlat ihop 400 poäng får man ett presentkort på 150 kr hemskickat. Man kan välja mellan Kicks, Åhlens, H&M & Nelly.com .. Jag har varit medlem i ca 3 veckor.. Om ens det? och har nu 329 poäng!!.. Så helt hopplöst är det ju inte.. <b>Blir du medlem via denna länken får du 50 poäng direkt!!</b> http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=191211

2009-03-29 @ 03:02:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0