Jonn och Fredrika

Haha nej jag har inte varit i två städer XD , utan jag har varit med Jonn och Fredrika idag :) Vi handlade lite smått oc gott på Ica Maxi :) Tex 24 pack Coca Cola ;) ( haha blir mkt Coca Cola idag, först på bilden i skolan och sen så köper vi massa coca cola ;);))
Sen åkte vi runt lite, och så stannade vi vid lidle och köpte choklad ;) haha, Smal choklad för att vara exakt XDXD Bara Fredrika, Jonn och jag som förstår ;)
Sen åkte vi ut nånstans långt ute i öde marken typ ;) As skumt, men sen kom vi ut på en stor väg igen, sen kom Fredrika på hur mkt klockan va och blev stressad, sen kom hon på att det hon ändå inte skulle hinna så vi köpte glass på Macdonalds ;) Mums ;)
Sen släppte dom av mig hemma och så åt jag midda typ nu klockan åtta :O Sen midda idag ;)

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Tack så jättemycket :-)

2009-03-30 @ 22:40:24
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0