Lunch

Jag har lite dåligt samvete för att jag inte skrev imorse men jag gick upp 10 i 8 så jag hann tyvärr inte :(
Men jag skriver ju nu :)  Jag gick hem på lunchen för alla andra gjorde der me och för att det va äcklig mat, men det e det nästan altid, idag va det typ senaps granerad falukorv lr nåt i den stilen, äckligt +o(
Haha men jag äter väll nåt hemma men jag vet inte vad.

Men på förmiddan i skolan så hände det inte så mkt kul ;(
Christin va sjuk :( Krya på dig Christin!! ;) Hoppas du kommer imorrn :)
Vi skulle jobba två och två med nån pendel på Non och då fick jag va me Erik bara för det :( Usch!
Sen hade vi gympa, vi körde fyra länders krig, inte spec kul :( 
Men sen var det So och då gjorde vi veckans nyhets kryss och så kollade vi på sista delen på Hjärnstorm

Här hemma e det ingen hemma :( Men Maya e iaf kelig och kommer ibland och vill ha gos ;)¨
Men nu sk ajg ta och äta nåt smarrigt ;) haha

Allt för mig nu men skriver sen efter skolan

Ajussten ska ju ha utväcklings samtal idag :S Efter Bilden :S Men det går säkert bra ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0