Månda igen

Jaha, och ida av det månda, had epå mig nya adidas tröjan och alla tyckte den va fin :) Det händ einte så mkt ida, bara att jag råka ha me min kamera till skolan så vi tog massa kort ;)
Efter skolan så åkte Lea och jag till farsta :) egentligen skulle Christin också me men det gick inte :(
Vi hade jätte kul, haha
Jag köpte en top på gina, den e as fin :), ett par gråa tights och ett par svarta leggings på hm
VI hade värkligen kul och gick runt där as länge :)
Sen så orkad evi inte mer så vi åkte hem ;) vi prata hela vägen hem och på bussen satt massa skuma personer ;P haha

Här kommer nåra bilder från ida :)


adidas tröja                ebba                   i omklädningsrummet

      på väg till skolan igen                      jag

                                     ebba                                          fötter;P

haha allt från mig ida ;) bye

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahaha okej, snyggt. INTE?!

2009-03-18 @ 19:09:51
Postat av: Anonym

Vilken tönt som inte nes vågar skriva vad den personen heter

2009-03-18 @ 19:26:17
Postat av: emma

oj ;) det va från mig ;P haha

2009-03-18 @ 19:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0