Roligt och NajsXP

oj, shit förlåt!! har inte skrivit på några dagar, haft blogg paus kan man säga. Men det e också för att alla datorer vi har här hemma hade damp, men nu ska allt funka igen :) hoppas jag ;) Jag börjar från tisadas då.

I tisdas så var det elevens val och jag fick judo ;) haha blev gansk agölad men var lite rädd att jag skulle bli ensam tjej, men som tur va så skulle terese och Baffrin också ha judo och då blev jag glad :D Ni e så roliga att vara med :)<3
Vi hade typ judo i tre timmar efterråt va man väldigt väldigt trött ;) Men det va kul iaf, fick göra massa övningar och lärde mig två judo-grepp och hur man håller fast nån ;) haha det kkan ju va bra att veta ifall det skulle hända nåt någongång i framtiden ;P  Vi gick och åt lunch och när jag ätit klart kom lea,christin, mirre, matilda, camilla och emelie :) och då gick jag till dom, men dom började halv ett och vi började ett :( men det va kul iaf för vi satt och flumma i uppehålls rummet :)
Sen började vi, vi skulle tydligen forska om judo och budo sporterna, assså jag orkade inte bry mig så dom två killarna i min grupp gjorde allt XP och senm va vi tvungna att redovisa vad vi kommit fram till, usch hatar redovisningar men det gick bra :) Sen fick vi gå hem och jag gjorde inte så mycke mer kollade bara på andra avenyn :) det e så jävla bra, det här prgrammet va mest roligt :)
I onstas så var det vanlig skola med musik, svenska, matte och b-eng. Vi hade kul på rasterna ;) men inte under lektions tid, lr jo e det ganska kul då med, fast inte själva uppgiften. Vi flyttad eockså festen tills näsat freda istället för den här för typ ingen kunde ju endå så det va lika bra att ha det nästa freda :) det kommer bli skit kul <:o) Alla kommer nog komma!
Sen satt vi i matsalen tills ett som vanilgt ;P och så fick vi lite skäll av ingrid för att vi gjorde det ;) haha
Idag så var det inte så jobbig dag fast den e lång för efter lunch så åkte vi på bio och såg i taket lyser stjärnorna :) den va br amen sorlig börja nästan gråta :'( Men Malin och jag ahd eskit kul på gympan för vi va ju inte me så vi skartta och prata hela tiden :) Så var det fysik läxförhör det gick ganska bra tror jag :)
Haha efter filmen så skulle lea köpa taco chips och jag och christin följde me och vi var helt flummiga ;P så  träffa vi cammila,julia och emelie och sara. Så julia,camilla och emelie följde med oss och vi prata om massa konstiga saker :P


Mne hej så länge tror att jag skriver imorrn annars så får ni vänta ;P haha hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0