Sharkswarter

Jaha och idag va det skola, jobbig dag vi går ända tills halv fyra typ :( Men det va iaf kul att träffa alla igen :)

På Non så såg vi en film Sharkswarter och den handlade om hajar och hur dom dödas bara för fenorna. Men det värsta e att dom dödar inte hajarna utom låter dom leva utan fenor, dom får ju lida as mkt :'( det e skit synd om dom, människor e såå knäppa!!!! Hoppas att dom låter hajarna leva och att inga tjuv fiskare dödar dom. Hajar e fasinerade djur och häftiga och dom e ju inte direkt så läskiga heller, dom skadar ju bara nåra människor per år.
Låt hajarna leva!!!!
Filmen var värkligen slående och jag lärde mig massor om tjuvjakten trodde den inte var så alvarlig som den e!



Förlåt att jag skriver så mkt om hajar men jag vill inte att dom ska behöva lida! Det e synd om dom!!

Sen så var det gympa och vi hade innerbandy igen, det gick bra för mitt lag :)

Sen var det lunch och då var biff och potatis och vitlöks sås, ganska gått :) Vi satt såklart och snackade  tills typ tio ett som vanligt :) Sen var det syslöjd:D I love syslöjd :D idag blev jag entligen klar :)
Den eas fin ;) haha kommer bilder på den snart lovar :)
Sen va det engelska, vi skulle redovisa artist saken :S Fast Christin och jag hann inte vi sk agöra det i morrn istället :)
Men Julias redovisning var bäst :D Hon var jätte duktig :D

Nu sitter jag och kollar på The Sipsons :D Haha så roliga ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0