roliga dagar:)

Jag vet att jag inte skrivit på flera dagar för att internet inte funkat :(
jag börjar sen i torsdas. I torsdas så var jag,sofie,mamma och pappa på natur historiska och det va kul:D Vi såg även på seamonsters på cosmonova, det va as coolt det va 3-d så det va lite läskigt när dinosarierna kom med sina öppna käfftar mitt framför ögonen på än. Sen gick vi runt och kollade på allt annat med.
I fredas så hände inte så mycket, jag sofie och mamma gick på boxarobic lr vad det hette det va iaf kul, men man fick värsta tränings verken och det va skit jobbigt fast man stog ut :P
I lördas så åkte vi till stan och jag köpte en svart och guldig reebook jacka, den e skit snygg :D Ilove it :P
Sen gick vi på bio och såg Bedtimes stories den va bra och rolig :) men vill inte avslöja nånting i fall nån sk ase den. Sen sov vi hos fredrika :) det va skit kul. vi somna nog inte föränn runt 1 tror jag :P
I söndas så red jag, fick miken har ju inte ridit på honom på typ två år så det va kul att få honom. Men jag hade ju inga ridbyxor så jag red i vanliga jeans hahaXP pappa hade tagit med dom försmå ridbyxorna men dom passade sofie så hon fick dom :) hon blev glad för dom va varma tyckte hon. Men det tråkiga va ju att sofie åkt ehem idag :( Saknar henne vi hade så kul :D men du kommer ju tillbaka på påsklovet :D då ska det bli mins lika kul :)<33
I måndas så började skolan igen :( fast endå kul för då så får man ju träffa kompisarna igen :) Vi hade kul och skratta skit mycket, efter skolan hände inte så mycket haha:P
Idag så var det lång tråkig dag fast mycket prat och skratt, på no:n så tyckte djole jag prata aldeles för mycke så jg fick gå ut :P Haha det e faktiskt ganska kul när han e arg ;P Sen efter skolan kom jag hem så hade mamma beställt kläder från ellos som hade kommit och jag prova nåra. Jag tog två lite mystika men snygga klänningar, två linnen och en bikini :) skit snygga allihop. Sen va jag me Wera i Globen fan va kul de va aldså, det va mycke flumm och skratt men lite shopping, jag köpte bara en ask som jag ska ha mina örhängen i. Sen köpte vi en stor sockerdricka (1,5liter:O)  och ett paket ballerina lr va det va :P Så satt vi på en bänk och prata och skratta och så. :D  Vi hade skit kul, sen hade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0