Dagens lilla äventyr XD

Idag följde jag me Fredrika och Jonn me bilen för dom skulle åka och handla på typ Willys ;P Så vi åkte i väg och vi hade skit kul som vanligt. när vi handlat klart åkte vi till värsta skräpaffären, där inne fanns det hur myckket konstiga saker som helst X) Men jag köpte ett as fint rosa block :) Siden runt om :) Jätte fint tycker jag
Sen åkte vi till Macdonald's och åt snurrad mac flurry :) Mums!! :D Me daim smak ;P

Det blev gansk asent men det var kul :D Så det gör ingenting :)

Hallå en as dålig sak, det är ingen andra avenyn idag :@
Det börjar inte föränn den 8 September om man läser på svt:s hemsidag ;( Jag orkar inte vänta sååå jävla länge, och det som slutade s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0