Sorry, Sorry, Sorry

Asså gud jag är sååå himla ledsen, har fan inte skrivit på as länge typ 4 veckor eller nåt :/ Men det har ändå inte hänt så mkt speciellt har liksom bara varit det gamla vanliga, Vänner, shoppa, skola m.m liksom.

Men den här helgen har faktiskt varit speciell på många sätt :D Igår (Lördag) så red Jackie och jag islandshäst :D FY fan va kul det var aldså, och dom hästarna vi fick var super bra på och tölta (första gången jag satt på en töltade häst X)) är lite solt (a) X) haha. MIn häst hette Neal och Jackies Silverdögg (!) haha lite fult namn, kanske. Men det var jätte skönt att rida det var ju så varmt, vi red först i en as liten paddock sen red vi på landsvägar och i skogen, min häst var lite galen ibland men älskade att tölta och gjorde det as snabbt , för hon fick vara först i början och då bara drog hon iväg långt före alla andra ;P Det var så skönt för det var ju bara vi två och ledaren :D och hon var jätte trevlig :D och det var så mysigt <33
Vill lätt åka dit igen!
När vi ridit klart så var det två super söta föl i hagen brevid stallet och ett av dom var bara en dag typ (!) Super söt!!


Haha, vi är lite fula XD

Och här kommer sötaste fölet <33333



och sen åkte vi in till upsala och åt Sushi :) As gott och Jackie bjöd, Tack så mkt <33

Sen på kvällen åkte vi till mormor, hih
Vi kom till henne typ halv tolv :O och sen på morgonen var vi tvungna att gå upp typ åtta för att åka och kolla på när min kompis Johanna komfrimerade sig :)
Det var ganska tråkigt i kyrkan för jag satt längst bak och såg ingenting, messade mest och pratade med pappa ;P
hehe
Men efteråt var det kul när vi åt och fikade och så.

Vid 5 åkte vi till mormor igen och hämtade Fredrika och så åkte vi nästan direkt igen hem, så det blev bara en snabb visit.

Nu har jag inte så mkt mer att skriva om, men jag lovar att uppdatera bättre <333
Så ni slipper klaga att jag inte skriver XD

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0