Sorry,Sorry,Sorry

Asså shit förlåt, jag skrev ju inge igår ;( Stackars er som har väntat men nu får skriver jag och jag börjar från igår ;P

Igår var det en vanlig skoldag och så, vi fick även veta vad vi fick till elevens val, jag fick tårt bakning, men jag tvingade Djole så att jag fick byta till stadsvandring :) Det var skönt för typ alla tjejer i våran klass skulle vara med i den gruppen :D
Vi slutade ju tolv, skönt med en kort dag :D

Vid ett ungefär så åkte Lea och jag till Stan :D:D
Vi gick in i massa affärer och kollade och provade massa kläder och så :)
Jag köpte två linnen :D As fina! och Lea köpte och lite saker :D
Fast mina pengar tog slut då :( Och jag är skyldig Lea 20 spänn :/ Men hon får tillbaka dom imorrn :)
När vi hade tröttnat på affärerna så gick vi till Leas mammas jobb, fan va snyggt det var där, Leas mamma är aktikt, coolt yrke. Vi drack varm choklad och pratade, vi hälsade även på alla hennes arbets kompisar :)

Sen var rvi tvungna att åka hem :/ Jag var tvungen att skynda iväg till tandläkaren :S Men det gick bra, han sa att jag hade jätte fina tänder ;D



Och sen idag (tordag) då, då var det ju stadsvandring, det var faktiskt ganska kul :)
Vi gick och kollade på massa saker och jag tog massa kort ;P Fats Malin och Fanny ville hela tiden ha min kamera så då fick dom låna den, så vissa bilder här nedan har dom tagit ;) Sen fick man gå fritt i Gamla stan :) Så Ronja, Matilda och Jag gick till vattnet och satte oss och åt, vi satt där ganska länge och vinkade åt turist bussar och jagade bort alla fåglar som kom nära, hehe
När vi ätit klart så gick vi runt och kollade på massa saker i gamla stan, sen samaldes vi igen och kollade på vaktbytet eller vad det heter X) Sen åkte vi hem :)

Bilder från vandringen ;P






Oj, vad mångad et blev XD

Men efter vandringen så va Matilda och jag med varnadra och vi hade as kul och skarattade hela tiden :DXD
Hehe, vi gjorde massa saker, tex ritade vi och provade hennes mammas gamla kläder, och gud vad vi skrattade :D
Fast tiden gick så snabbt, jusste så spelade vi badminton haha XD Va dåliga vi är på det, haha

Men sen var jag tvungen att gå hem :/ Men jag följde med Matilda en bit på vägen, hon skulle till sin pappa och så


Matildas teckning, tycker den är as cool
(den hann inte bli klar)


Här är min teckning :D Jag tytyckte den blev gasnka fin :D

Hejdå

Kommentarer
Postat av: matilda

jag tycker min tekning blev lite konstig haha, men tack:P

2009-05-08 @ 19:57:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0