Tillbaka!

Nu få rjag värkligen skärpa mig!
Jag har ju inte skrivit på as länge, asså dagarna bara flyger iväg! Det är ju sjukt!
Men nu få rjag börjaskriva igen, finns ju vissa som har klagat på att jag är dålig på update. men aja, jag lovar ni har inte missat mkt, har bara hänt samma grejjer typ.

Utom den här helgen, Sofie kom ju i Fredas :D<33 Sjukt kul asså :D
Vi ahr haft det as kul och flummat runt! x)
Men tänk hon åker hem imorrn!!! :'(

Men ikväll ska typ alla i min familj gå på bio :D, sjukt skoj! Pappa får välja film, så det blir inte New Moon :( Men det blir nog kul ändå! :)

Hare bra nu! <3


 

Kommentarer
Postat av: fredrika

du kan få de som julklapp av mig! Biokväll (new moon). :)



Nu har jag hittat en blogg jag trivs med... blogg.fredrikasdesign.se, KOLLA! Radera alla andra bloggar..

2009-11-29 @ 01:59:46
URL: http://blogg.fredrikasdesign.se
Postat av: Erik nordström

du e fet söt sötnos sötis

2009-12-04 @ 15:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0