Heej!

Ojdå har inte skrivit sen i Onsdags!

Men det kommer bli kul idag :)
Ska åka till stan och fika med Jaquline och Freddan :D<3 Det kommer nog bli jätte trevligt!

Update:

I Torsdags så var 8 & 9 på Skansen. Det var ganska kul :)
Jag var med Matilda, Fanny och Ebba. Vi var jätte hungriga så vi satte oss och åt direkt, nästan ;P Vi satt vid ankdammen och då kom det massa ankor.
Dom var så söta, för man kunde mata dom om man höll en pasta i handen så tog dom den. Jag blev fett förvånad att dom inte vara rädda för oss ;o
Jag hade ändå gjort ganska äclig matsäck, så dom fick nästan all min pasta, dom älskar pasta! ;P
Tyvärr inga bilder..
Men resten av den dagen så gick vi bara runt och kollade på djur och det var svin kallt. Skulle ha tagit med mig vantar.
När vi kom hem gjorde jag direkt ett varmt skönt bad och låg där i jätte länge och tinade upp mig :)

Igår så var det vanlig skoldag, vi hade matte prov :s Gick inte så bra, kan man ju säga. Och sen så ska min So-lärare prata med mig om min Medeltiden uppsats ;o Jag blev fett förvånad, men äsch det går nog bra, alla gör väll fel ibland inget att hetsa upp sig för och tycka men är knäpp!

Men efter skolan hade jag as kul :)
Var med Matilda :D<3 Det var sjukt kul, vi var mest ute och gick och fotade saker :) Det blev as fina höst bilder!
Hon ska skicka dom till mig snart :)

Vi var hos hennes pappa, men det är sjukt dammigt där, så det inte så kul där ;P
Men vi spelade på hennes keyboard och det var kul :)
Sen var jag tvungen att gå hem ;(

Fick gå hem själv, den mesta biten. Hehe, det var lite läskigt att gå igenom skogen. Det var helt tomt och ganska mörkt :s Men det gick bra ;P

Men nu måste jag fixa iordning mig. Har ju inte ätit frukost än, kom jag på nu x)

Bye!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Du glömde mig på skansen och skrev matilda 2 ggr xP

2009-10-17 @ 13:11:58
URL: http://ebbsa.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha, förlåt <3

Ändrar dte nu ;P

2009-10-17 @ 20:50:09
URL: http://blackandbrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0