Hemma igen!

Har precis kommit hem från Linköping. Nu ska jag nog mysa resten av kvällen med varmt gott te och kanske en macka ^^

Idag har det varit fullt hålligång, är super trött, men ändå inte så trött så att man kan sova, är väll uppe nån timme till ;)

Jag sov till typ halv elva. Skälet? Jo, att Ikon och jag log och pratade typ till kl. 2 på natten ;P Hehe, väldigt trevligt vi hade, visst sjöng vi fint? x)

Vi skulle ju fira 169 års fest, Ikon 30 år, pappa 55 år och mormor 84 år.
Det var iallafall as kul och trevligt :)
Det är bra att det inte bara är vuxna som på typ massa andra fester man är på med mamma och pappa. Johanna, Lovisa och Martin var typ dom ända jag var med på hela kvällen, dom är roliga att va med. Det var god mat och tårta :)

Hehe, bilresan hem var dötrist somnade ibland ;P Men i slutet av resan så började folk smsa och då blire ju roligare att åka ;)

Men nu ska jag gå ut i köket och vara lite social.

God natt och dröm sött! <33

Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0