Prao: Dag 2

Då var andra praodage av klarad :)
Det var roligare idag än igår.

Men inna praon började idag så var vi tvungna att gå till skolan och göra Dn:s nutids orientreing -.- Det är typ 30 frågor man ska svara på. As kul! (not)
Men jag tyckte det gick ganska bra ;P

När man var klar så fick man gå till prao platesen.

Jag kom dit och då var det helt tomt på hela dagiset, så gick jag ut, och då såg jag dom vara på väg mot skogen.
Jag fick veta att nåra barn hade frågat efter mig när jag inte kom förut ;P Naww, dom e så söta.
Fick ett höst löv av ett av barnen :) Det sparade jag.

Jag hade kul på lunchen och busade med hon som jag satt brevid.

Efter lunchen så fick jag rita massa hästar och dinosarier ;P, fick även läsa sagan "JätteLång" Sjukt bra saga! xD

Sen fick jag rast, drack te med lärarna i köket :) Vi pratde och hade skoj :)

Vi samlades och sjöng sånger, efter det så gick vi och åt mellis.

Efter det var kolockan 3 och jag gick hem och barnen gick hem.

Nu är jag jätte trött och vill bara sova, jobbigt att hålla reda på ungar.
Men kanske att man vill bli förskolelärare när man blir vuxen :)
Vi får se ;P

Ha en fortsatt bra dag :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0