Prao: Dag 3

Det här har avrit den roligaste dagen hitills. Nu har man lärt känna alla barnen och dom är inte så blyga mot mig längre och jag är inte helelr så blyg längre.

Det har hänt samma saker som dom andra dagar. Bara det att nu pratar barnen med mig som en fröken och inte som en besökare, dom frågar om hjälp och lyssnar på mig och så.
Det är faktiskt väldigt kul att jobba åp dagis :) och personalen är ju så snälla mot mig och så och då trivs man :)

Men när jag sluatade så åkte Matilda och jag till stan :)
Vi gick in på Scala och vi provade massa jeans, jag köpte ett par mörk grå, riktigt fina :)
Vi gick runt på stan och kollade på massa saker, men köpte inge mer.
Åkte därifrån runt kl 6, gick av i Kärrtorp, vi gick till Matildas pappa och där hämtade hon en bok. Då kom Carro och vi tre gick hem, vi pratade och hade kul på vägen hem.

Jag var hemma halv 8 ungefär ;P En timme senare än vad mamma sa X) Jag e dålig på att hålla tiden ;P

Men nu hänger jag framför tv:n, är sjukt trött l-) Vill bara sova!!!

Ha en bra kväll, Puss och hej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0