Prao: Dag 4

Plötsligt slog det mig det är bara en dag kvar på praon :'( Jag vill inte det! Det är så kul :D och jag älskar barnen så himla underbara, söta och roliga!

Idag var vi på en lekplats på morgonen, alla ville hålla mig i handen ;P Hehe, läge sen man gick i led X)
Sen fick jag nåra saker av barnen dom hade hittat, bla en sten och nåra kastanjer.
Naww dom e så söta!

Kommer älsa på dom ofta efter den här veckan. Det kan man vara säker på :)

Men sen kommer det jobbiga, jag måste göra värsta arbetet om min prao vecka och jag måste interjuva en presonal, men det blir nog bra ;P

Ha en fortsatt bra dag! <3


Btw, i inlägget Prao: Dag 3 när jag skrev att jag köpte ett par mörk grå jeans ( märkte det nu) jag menade mörk blå.

Allt från mig idag.

Bye!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg blogg du har <3 Allt bra? ^^

2009-10-08 @ 18:33:06
URL: http://yuma.blogg.se/
Postat av: fredrika

låter som du har haft de jätte roligt på praon.

2009-10-09 @ 12:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0