Prao Nerver :S

Jag är sjukt nervös! Imorrn är det prao, jag ska ju praoa på mitt gamla dagis, som ni kanske redan vet.
Det är bra att jag känner alla fröknar och så.
Men det komemr bli roligt och intressant, det kommer bli kul att komma dit som fröken och inte som barn ;P

Jag är väldigt spänd, kommer ju säkert göra bort mig och så, okej, men det får gå som det går ,)

KOmmer skriva varje dag, så ni får veta vad som händer på dagiset :)
Speciellt för klasskompisar som jag inte får träffa på en vecka ;(, ett undantag Matilda och jag ska till stan på Onsdag :D<3 Det kommer bli as kul :D
Vi har praoplatser jätte nära varann ;P

Btw, gissa när jag vaknade i morse! Jo, kvart över 4! Seriöst! Så jävla jobbigt och jag kunde somna om eller något, blääää!

Men fan, nu måst ejag göra So, prao grej, såklart så blev man inte helt fri från skolarbete den här veckan :/


Ha en trevlig kväll<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0