Torsdag

Idag har det varit en jobbig dag i skolan. Fick göra tre hela "redovisningar" inför hela klassen! Först So Prao-redovisning, sen No Tuberkulos och Sv Nyhet. Fett pinsamt, det kändes som jag sa fel hela tiden och allt blev bara fel.. Men alla sa att det var bra, men aja imorrn kan jag ju typ vara tyst hela dan ;P

Efter skolan klippte jag mig. Det blev sjukt fint :) Blev mycket ljusare och rakare, som jag vil att det ska vara. Men svårt att fåtill hemma.

När jag var hemma så gjorde jag klart Prao grejj och nu sitter jag i sängeen och kollar på datan, är jätte trött. Men gissa vem som kom till mig nyss och är på jätte-gos humör? 

Jo!

Sååå sööt! Visst är hon?

Men nu ska jag gå ut till köket och vara lite social med familjen :)

Bye!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0