Fredag

Precis kommit hem :) Skönt ingenmer skola på hela veckan ;D Så jävla najs!

Vi hade No-test sista lektionen, det gick nog ganska bra tror jag ;) Får iaf ett G.
Så fort jag var klar så gick jag hem, orkade inte vänta på alla andra ;P

Gissa vilka som hälsade på i skolan ida då? Jo, två stycken från Svenska Kyrkan, Andreas och Linn, dom pratde om komfa, men Andreas va fett kul ;)

Men senare vid kl 4 då åker Freddan, mamma och jag till mormor :D Mamma och jag åker hem imorrn, fast sent så jag vet inte om jag hinner skriva men ska försöka.

Jag kommer tjäna fett med pengar när jag är där :D 500kr för att bara tvätta fönster!

Just nu sitter jag på takterassen och lyssnar på musik och äter apelsin ;)

Ha en fortsatt bra dag! <3



Kommentarer
Postat av: fredrika

ska du konfamera dig då? =)

2009-09-20 @ 19:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0