Hej!

Ojojoj då, har helt glömt bort bloggen idag!

Jag har ju varit hod mormor i Linköping i Fredas och Lördas med Freddan och mamma, det var trevligt som vanligt, jag putsade fönster och så. Vi spelade fia och pratade om massa saker :)

Vet ni, på Centralen innan vi åkte va Freddan och jag inne i Poket Shop och då Freddan så snäll så hon köpte New Moon till mig! :D <3 Så jävla najs :D Tack bästa syrran!<3



I Lördas kväll skulle mamma och jag åka hem med tåget som skulle gå 20.00 vara i Sthlm ca 21.30. Mamma och jag kom dit 19.30, och när vi kommer dit så står det tåget kommer till Linköping 21.18 och vi ba Va! Så satt vi och vänta i en halvtimme sen ändrades tiden till 21.58 (tror jag). Efter ett tag så kom det personal och pratde om att det hade varit en olycka i Skåne och så.
Vi satt och väntade och väntade och 21.20 ropar dom ut i högtalarna att det kommer en ersättnings buss 21.30 fast den kom 21.37 typ. Så åkte vi med den ända till Sthlm, jobbigt men jag sov nästan hela resan. Runt halv 1 var vi framme i Sthlm och så tog mamma och jag en taxi till hem. och så gick man ju bara och sov.

Men det jobbigaste var ju att jag ska gå upp kl. 7 på Sönda morgon, man ba jag jätte kul. För jag ska ju åka till stallet. Men jag gick upp och var jätte trött.

Sen har det väll inte hänt så mkt mer

Kommentarer
Postat av: fredrika

Bara kul å köpa en engelsk bok till dig som du dessutom tycker är roligt att läsa. :P Du får låna ut den till mig sen.. :) Vill läsa första delen!!!



ja, de var trevligt i Linköping, synd att ert tåg var inställt.



Kramkram /storasystern

2009-09-20 @ 19:21:04
Postat av: Ebba

New Moon :D <333333333333

2009-09-21 @ 18:44:17
URL: http://ebbsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0