Prao Plats

Just precis nu så har jag ringt mitt gamla dagis för att fråga om Prao plats och jag fick :D:D
Det kommer bli as kul :D och se är det ju skönt för man känner ju all personal och så :)
Mina prao tider kl 9-15! Jag är riktigt glad nu! :D

Idag har det varit en helt vanlig skoldag med tråkämen och så.
Så var man tvungen att lämna in sin novell. Asså det är fett jobbigt, vi har as mkt läxor och allt ska vara klart tills v. 41 =s
Men det går nog bra, hoppas jag iaf. Vi har två stora arbeten i So och No, Blää!


Men nu sk ajag sticka till stan med mamma :)

Ha en bra dag! <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter dagiset??

2009-09-23 @ 17:57:27
Postat av: Emma

Propellern

2009-09-23 @ 22:08:04
URL: http://blackandbrown.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Vad kul! =)

2009-09-25 @ 08:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0