Trevligt, trevligt

Det blev en ganska trevlig dag, med skönt väder och roliga människor :)

Ja som jag sa förut så var jag och kollade på Bellmansstaffeten, mamma skulle springa men för pappas jobb, Inspecta så jag höll till vid deras tält, partade med pappas jobbarkompisar och så, trevliga människor :)

Och gissa vad...jo såklart hade min skola ett lag så jag träffade nåra lärare där, som te.x Djole, jag tyckte det var fett pinsamt :s

Vi var där hela dagen och så åt vi lunch alla tillsammans, mysigt :)

Sen åkte alla hem runt kl 6

Asså det brann typ i T-centralen så inga tåg gick, så jag fick sjuts av en jätte snäll tjej Paulina :) Vi hade trevligt i bilen och så fick jag sjuts ända fram till porten :)

Sen på kvällen hade mamma, pappa och jag mysigt, vi gjorde i ordning te och varma mackor, mums :)
och sen ett vakopplande bad :)

Så för min del blev det en lyckad dag :D

God natt och sov sött alla bloggisar :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0